Koronavirustilanteen vaikutus lomamatkoihin

Kaikki Tjäreborgin järjestämät matkat, joiden lähtöpäivä on 14.3.–13.5.2020, on peruutettu.

(3.4.2020 klo 10.26)

Peruuntuneesta matkasta maksettu hinta palautetaan asiakkaille. Matkan voi myös muuttaa toiseen ajankohtaan ilman muutoskuluja. Lähetämme kaikille asiakkaille sähköpostitse ohjeistuksen asiasta. Olemme yhteydessä kaikkiin asiakkaisiin, joiden matkaan tämä vaikuttaa, joten sinun ei tarvitse ottaa meihin yhteyttä matkan muuttamiseksi tai peruuttamiseksi.

Muutosten ja rahan palautusten käsittely
Monet asiakkaistamme odottelevat tällä hetkellä rahan palautuksia ja siirtoja uusille varauksille. Kaikki palautukset tullaan suorittamaan asianmukaisesti. Viivästyksien syynä on palautusten poikkeuksellisen suuri määrä, joka johtuu peruutetuista, lyhentyneistä ja siirtyneistä matkoista. Käsittelyssä voi kestää jopa viikkoja.

Asiakkaana sinua suojaa, kuten aina, matkapakettilaki ja matkapakettiehdot. Teemme parhaamme hoitaaksemme palautukset mahdollisimman pian ja toivomme sinulta kärsivällisyyttä.

Ruuhkaa asiakaspalvelussa
Asiakaspalvelumme on monien yhteydenottojen vuoksi ruuhkautunut ja toivomme, että et lähetä samasta asiasta useita viestejä eri palvelukanavissa. Teemme parhaamme palvellaksemme sinua mahdollisimman hyvin myös tässä poikkeustilanteessa.