Koronavirustilanteen vaikutus lomamatkoihin

Kaikki Tjäreborgin järjestämät matkat, joiden lähtöpäivä on 14.3.–14.6.2020, on peruutettu.

(27.5.2020 klo 11.30)

Peruutetut matkat
Peruuntuneesta matkasta maksettu hinta palautetaan asiakkaille. Matkan voi myös muuttaa toiseen ajankohtaan ilman muutoskuluja. Lähetämme kaikille asiakkaille sähköpostitse ohjeistuksen asiasta. Olemme yhteydessä kaikkiin asiakkaisiin, joiden matkaan tämä vaikuttaa, joten sinun ei tarvitse ottaa meihin yhteyttä matkan muuttamiseksi tai peruuttamiseksi.

Muutosten ja rahanpalautusten käsittely
Pandemialla on edelleen suuri vaikutus ihmisiin, matkailualaan ja koko yhteiskuntaan. Viimeisten viikkojen aikana olemme käsitelleet suuria määriä matkojen muutoksia ja peruutuksia. Koko matkailuala kuten monet muutkin alat ovat tällä hetkellä valtavassa myllerryksessä ja teemme kaikkemme palvellaksemme asiakkaita, joiden matkoihin tilanne on vaikuttanut.

Saamme useita kysymyksiä rahanpalautuksista sekä siirroista uusille matkavarauksille. Asiakkaana sinua suojaa, kuten aina, matkapakettilaki ja matkapakettiehdot. Normaaliolosuhteissa takaisinmaksu tapahtuu pääsääntöisesti kahden viikon kuluessa matkan peruuttamisesta. Näin poikkeuksellisessa tilanteessa takaisinmaksuissa kestää valitettavasti normaalia pidempi aika, sillä käsittelemme valtavan määrän varauksia, joihin tilanne on vaikuttanut. Olemme valitettavasti joutuneet lomauttamaan työntekijöitämme, mikä myös vaikuttaa käsittelyaikaan. Näin ollen käsittelyaikamme on pidempi kuin aikaisemmin. Olemme erittäin pahoillamme takaisinmaksujen viivästyksistä ja kiitämme ymmärryksestä.

Kaikki maksua odottavat asiakkaat saavat rahansa takaisin. Teemme kovasti töitä ja pyydämme ymmärrystä palautusten viivästymiseen, sillä käsiteltäviä varauksia on useita tuhansia. Pyrimme tekemään takaisinmaksut järjestyksessä sen mukaan, milloin olet saanut meiltä vahvistuksen matkan muutoksesta tai peruutuksesta.

Peruttujen matkojen osalta hyvitämme maksamasi summan ja muutoksissa mahdollisen hinnanerotuksen sille maksukortille tai lahjakortille, jolla olet maksanut matkan. Jos olet maksanut pankin kautta, palautamme summan meille ilmoittamallesi pankkitilille. Huomioithan, että jos olet käyttänyt useampaa maksutapaa, kukin summa palautetaan sitä vastaavalle maksutavalle. Palautukset eivät välttämättä näy samana päivänä, sillä maksusuorituksiin kuluu eri aika.
Olemme erittäin pahoillamme takaisinmaksujen viivästyksestä sekä asiakkaillemme mahdollisesti aiheutuneesta harmista ja turhautumisesta. Kiitos ymmärryksestä.

Maksuton muutosoikeus matkoille, joiden ajankohta on 15.6.-28.6.2020
Nyt sinulla on mahdollisuus maksuttomaan muutosoikeuteen, jos sinulla on lomalennoilla toteutettava matkapaketti 15.6.-28.6.2020 välisenä aikana. Jos uuden matkasi hinta on kalliimpi kuin alkuperäisen matkan, tulee sinun maksaa erotus. Lisäksi saat uuteen varaukseesi kaupan päälle Tjäreborgin Muutos- ja peruutusturvan, jonka ansiosta voit maksutta muuttaa varaustasi niin monta kertaa kuin haluat.

Etu koskee ainoastaan matkapaketteja lomalennoilla. Etu ei koske reittilennoilla toteutettavia matkapaketteja, risteilyjä, pelkkiä reittilentoja tai pelkkiä hotelleja. Noudatamme normaaleja matkapakettiehtoja.

Toimi näin: Löydä uusi matkasi osoitteesta tjareborg.fi, soita sitten asiakaspalvelunumeroomme 09 123 71, niin autamme matkan varauksessa.

Ruuhkaa asiakaspalvelussa
Asiakaspalvelumme on monien yhteydenottojen vuoksi ruuhkautunut ja toivomme, että et lähetä samasta asiasta useita viestejä eri palvelukanavissa. Teemme parhaamme palvellaksemme sinua mahdollisimman hyvin myös tässä poikkeustilanteessa.