Kerro mielipiteesi matkastasi
Usein kysyttyä asiakastyytyväisyyskyselystämme
Kannattaako asiakastyytyväisyyskysely täyttää? Lukeeko vastauksia kukaan?
Kannattaa ehdottomasti, sillä vastauksillasi on suuri merkitys ja olemme erittäin kiitollisia tuhansille asiakkaillemme, jotka auttavat meitä parantamaan palveluitamme vastaamalla asiakastyytyväisyyskyselyyn.
Kuinka moni täyttää kyselyn?
Nykyään vastausprosentti on noin 45-50 %.
Mitä teette vastauksille?
Vastaukset analysoidaan ja tulokset jaetaan viikoittain kaikkiin kohteisiimme ja hotelleihimme. Matkakohteissamme kohdepäälliköt käyvät läpi lukuja oppaiden kanssa ja hotellit välittävät tiedot edelleen esimerkiksi siivoajille ja ravintoloiden henkilökunnalle jne.
Tulokset julkaistaan myös intranetissämme, jossa kaikki työntekijämme voivat tutustua viikon laatulukuihin. Tulokset löytyvät yksinkertaistetussa muodossa myös nettisivuiltamme hotelliesittelyjen kohdalta ”Asiakasarvosana ja arvostelut” -välilehdeltä.
Mitä tapahtuu esimerkiksi hotellille, joka on saanut huonot arvosanat?
Jos hotelli saa asiakkailtamme todella huonoa palautetta, lopetamme yhteistyön kyseisen hotellin kanssa, mikäli hotelli ei pysty esittää parannussuunnitelmaa, esimerkiksi tiettyjen tilojen kunnostuksesta - jos asiakkaamme ovat huomauttaneet juuri hotellin tasosta.
Samalla tavoin arvioimme matkakohteitamme. Jos kohde ei vastaa asiakkaidemme odotuksia, se yleensä poistuu valikoimastamme ja ei ole enää myynnissä seuraavalla kaudella.
Mitä hyötyä minä asiakkaana saan osallistumisestani?
Valitettavasti emme voi luvata kaikille vastanneille alennuksia, lahjoja tai muuta vastaavaa. Sen sijaan vastaaminen on yksi tapa sinulle asiakkaana vaikuttaa seuraavaan matkaasi. Arvomme 500 euron arvoisen matkalahjakortin neljä kertaa vuodessa kaikkien heidän kesken, jotka ovat täyttäneet ja palauttaneet asiakastyytyväisyyskyselyn meille sekä kirjoittaneet perustelut minne he haluavat matkustaa, kenen kanssa ja miksi.
Jos haluat olla meihin yhteydessä, löydät yhteystietomme tästä.