Kerro mielipiteesi matkastasi

Usein kysyttyä asiakastyytyväisyyskyselystämme

Kannattaako asiakastyytyväisyyskysely täyttää? Lukeeko vastauksia kukaan?
Kannattaa ehdottomasti, sillä vastauksillasi on suuri merkitys ja olemme erittäin kiitollisia tuhansille asiakkaillemme, jotka auttavat meitä parantamaan palveluitamme vastaamalla asiakastyytyväisyyskyselyyn.

Kuinka moni täyttää kyselyn?
Nykyään vastausprosentti on noin 45-50 %.

Mitä teette vastauksille?
Vastaukset analysoidaan ja tulokset jaetaan viikoittain kaikkiin kohteisiimme ja hotelleihimme. Matkakohteissamme kohdepäälliköt käyvät läpi lukuja oppaiden kanssa ja hotellit välittävät tiedot edelleen esimerkiksi siivoajille ja ravintoloiden henkilökunnalle jne.
Tulokset julkaistaan myös intranetissämme, jossa kaikki työntekijämme voivat tutustua viikon laatulukuihin. Tulokset löytyvät yksinkertaistetussa muodossa myös nettisivuiltamme hotelliesittelyjen kohdalta ”Asiakasarvosana ja arvostelut” -välilehdeltä.

Mitä tapahtuu esimerkiksi hotellille, joka on saanut huonot arvosanat?
Jos hotelli saa asiakkailtamme todella huonoa palautetta, lopetamme yhteistyön kyseisen hotellin kanssa, mikäli hotelli ei pysty esittää parannussuunnitelmaa, esimerkiksi tiettyjen tilojen kunnostuksesta - jos asiakkaamme ovat huomauttaneet juuri hotellin tasosta.
Samalla tavoin arvioimme matkakohteitamme. Jos kohde ei vastaa asiakkaidemme odotuksia, se yleensä poistuu valikoimastamme ja ei ole enää myynnissä seuraavalla kaudella.

Mitä hyötyä minä asiakkaana saan osallistumisestani?
Valitettavasti emme voi luvata kaikille vastanneille alennuksia, lahjoja tai muuta vastaavaa. Sen sijaan vastaaminen on yksi tapa sinulle asiakkaana vaikuttaa seuraavaan matkaasi. Arvomme 1000 euron arvoisen matkalahjakortin kolme kertaa vuodessa kaikkien heidän kesken, jotka ovat täyttäneet ja palauttaneet asiakastyytyväisyyskyselyn meille sekä kirjoittaneet perustelut minne he haluavat matkustaa, kenen kanssa ja miksi.

Jos haluat olla meihin yhteydessä, löydät yhteystietomme tästä.

Käyttämällä viisi minuuttia ajastasi seuraavasta lomastasi tulee vieläkin parempi
Me Tjäreborgilla teemme parhaamme, jotta seuraavasta lomastasi tulee vieläkin parempi. Asiakastyytyväisyyskyselyyn vastaamalla sinulla on mahdollisuus kertoa mielipiteesi, jolloin me Tjäreborgilla saamme tietää mihin asioihin olit erityisen tyytyväinen ja missä meillä on vielä parantamisen varaa.

Tutkimuksesta, joka on yksi Pohjoismaiden suurimmista, tulee sitä kattavampi mitä useampi siihen vastaa. Ja sitä suurempi paine meillä Tjäreborgilla, hotelleilla ja muilla asianosaisilla on tehdä lomista entistäkin parempia. Ja tästä pääset sinäkin nauttimaan seuraavalla kerralla lähtiessäsi meidän matkalle.

Siirry tästä Asiakastyytyväisyyskyselyyn

Tietoa Tjäreborgista

Välttämättömät evästeet tekevät verkkosivustosta käyttökelpoisen sallimalla perustoimintoja, kuten sivustolla navigoinnin ja pääsyn sivuston suojattuihin osioihin. Verkkosivusto ei toimi kunnolla ilman näitä evästeitä.
Toiminnalliset evästeet mahdollistavat verkkosivuston ulkoasua tai toimintoja muuttavan tiedon tallentamisen. Näitä tietoja ovat esimerkiksi tekemäsi matkahaut. Näitä tarvitaan sivuston optimaaliseen toimintaan.
Tilastoevästeillä kerättävät ja raportoitavat tiedot auttavat meitä ymmärtämään, miten käyttäjät ovat vuorovaikutuksessa sivuston kanssa. Tällaista tietoa on mm. miten usein vierailet sivustolla ja millä sivuilla. Tietojen avulla kehitämme sivuston ulkoasua, helppokäyttöisyyttä ja tehokkuutta. Käytämme tietoja myös sisällön personointiin ja markkinatutkimukseen.
Markkinointievästeitä käytetään seuraamaan kävijöiden liikkumista verkkosivustolla, jotta me ja yhteistyökumppanimme voimme näyttää kävijälle sopivaa ja kiinnostavaa sisältöä. Keräämme tietoja, mistä olet kiinnostunut, millä sivuilla käyt, millaisia mainoksia klikkaat, millaisista tuotteista tai palveluista olet kiinnostunut ja mitä ostat (nk. profilointi). Toteutamme kohdennettua markkinointia ja tarjouksia yhdessä kumppaniyritysten kanssa ja siinä tarkoituksessa myös jaamme tietoja.