Asiakaspaneeli

Asiakaspaneelimme on internetpohjainen, riippumaton paneeli, joka heijastaa matkustajiemme mielipiteitä, jotka liittyvät lomiin, matkoihin ja muihin matkustamiseen liittyviin kysymyksiin.

Kyseessä on nk. mukavuustutkimus, ja vastaajat päättävät itse vastaavatko he kyselyyn. Osallistuminen on vapaaehtoista ja maksutonta, ja voit koska tahansa poistua paneelista.

Tällä hetkellä Asiakaspaneelissamme on n. 60 000 jäsentä, jotka vastaavat kysymyksiimme 4-6 kertaa vuodessa. Tjäreborgille tämä on yksi tapa saada selville minkälaisia asioita asiakkaat pitävät tärkeinä valitessaan lomakohdetta ja hotellia, ja kuinka tapahtumat eri puolilla maailmaa vaikuttavat matkustamiseen. Vastaamalla näihin kysymyksiin panelistit auttavat meitä tulemaan paremmiksi.

Ilmoittautuminen
Uutiskirjeen tilaajamme voivat halutessaan liittyä asiakaspaneeliimme asiakasprofiilin kautta. Uutiskirjeen alalaidassa olevan linkin kautta ilmoittautuminen käy kätevästi. Asiakaspanelistina sinulla on usein mahdollisuus voittaa Tjäreborgin matkalahjakortteja kun vastaat nettikyselyyn.

Onko sinulla Asiakaspaneeliin liittyviä kysymyksiä – lähetä kysymyksesi osoitteeseen info@tjareborg.fi.
Lue henkilötietokäytännöstämme kuinka käsittelemme panelistien henkilötietoja.

Lisää tietoa Tjäreborgista

Lue kuinka teemme työtä vastuullisen matkailun, matkakohteidemme, asiakastyytyväisyyden sekä turvallisuuden eteen.