Matkan jälkeen

Asiakastyytyväisyyskysely

Palaute matkastasi on meille ensiarvoisen tärkeää, jotta voimme parantaa tuotettamme ja palveluamme. Saat matkasi jälkeen sähköpostitse Tervetuloa kotiin-kirjeen, jonka yhteydessä pyydämme sinua antamaan palautetta matkastasi.

Täytä Asiakastyytyväisyyskysely

Palaute matkan jälkeen

Yleisten matkapakettiehtojen mukaisesti tulee matkalla ilmenevät virheet ilmoittaa Tjäreborgille, jotta ongelmat ja puutteet voidaan korjata. Jos asiaa ei kuitenkaan lomasi aikana saada ratkaistua, tee reklamaatio mahdollisimman pian matkan jälkeen. Myös kiitokset otamme vastaan tämän lomakkeen kautta.

Lähetä matkan jälkeistä palautetta

Unohtuneet matkatavarat

Unohditko matkatavaroitasi kohteeseen? Autamme mahdollisuuksien mukaan omaisuutesi takaisinsaamisessa.

Lisätietoa löytötavarapalvelusta

Todistus lennon myöhästymisestä

Noudatamme lennon myöhästymisten osalta Yleisiä matkapakettiehtoja. Mikäli tarvitset todistuksen lennon myöhästymisestä, valitse oikea linkki alta.

Thomas Cook Airlines Scandinavia
Muut lentoyhtiöt asiakaspalvelustamme