Lisäarvoa

Lisäarvoa

Lisäarvoa-merkintä toimii takuuna huolellisesti valituille hotelleille, joissa olemme lisänneet ylimääräisiä etuja vieraillemme. Näissä hotelleissa varmistamme henkilökohtaisesti, että voit viettää lomasi mahdollisimman turvallisessa ja mukavassa ympäristössä.

Lisäarvoa-hotelleissa teemme yhteistyötä hotellin johdon kanssa varmistaaksemme sen, että hotelli täyttää sille asettamamme korkeat vaatimukset. Tiiviin yhteistyömme ansiosta meillä on mahdollisuus vaikuttaa hyvin paljon pienimpiinkin yksityiskohtiin.

Tällä sivulla mainitut Lisäarvoa-palvelut koskevat vain tilauslennoilla tehtäviä matkoja, joiden pituus on vähintään 7 yötä niissä kohteissa, joissa meillä on henkilökuntaa paikan päällä (mainittu Kohdefakta-välilehdellä), ja joissa on merkintä "Lisäarvoa" hotellikuvauksessa.

Mitä se tarkoittaa käytännössä?

24 tunnin lupaus

Haluamme, että tunnet saaneesi juuri sellaisen hotellin ja huoneen kuin olet varannut. Jos hotelliin saavuttuasi huomaat jotain, mikä ei vastaa hotellikuvaustamme ja ilmoitat siitä meille vuorokauden sisällä, me korjaamme puutteen 24 tunnin kuluessa – tai tarjoamme sinulle mahdollisuuden muuttaa toiseen, luokitukseltaan saman tasoiseen hotelliin. Jos emme onnistu korjaamaan puutetta, saat takaisin 25 prosenttia nykyisen matkasi perushinnasta, josta on vähennetty lisäpalveluiden osuus. Saat korvauksen lahjakorttina, jonka voit käyttää toiseen Lisäarvoa-hotelliin vuoden sisällä. Voit myös halutessasi keskeyttää lomasi ja palata kotiin seuraavalla mahdollisella tilauslennollamme, meidän kustannuksellamme. Lisäksi saat koko matkan hinnan takaisin.

Vuorokauden ympäri - palvelu

Vuorokauden ympäri - palvelu

Me olemme täällä sinua varten. Kun asut tässä hotellissa, saat meihin yhteyden mihin aikaan vuorokaudesta hyvänsä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostilla apua tarvitessasi.

Henkilökuntamme kohteessa

Henkilökuntamme kohteessa

Henkilökuntamme on tavattavissa lomakohteessa ja he käyvät useimmissa hotelleissa useamman kerran viikossa. Jos haluat tavata heidät omassa hotellissasi, voit koska tahansa ottaa heihin yhteyttä puhelimitse, sähköpostilla tai tekstiviestillä ja sopia sinulle parhaiten sopivan tapaamisajan.

Terveys ja turvallisuus

Terveys ja turvallisuus

Turvallisuutesi on meille todella tärkeä asia. Yhdessä ulkopuolisten turvallisuusasiantuntijoiden kanssa vierailemme hotelleissa säännöllisesti varmistaaksemme sen, että hotellit noudattavat tiukkoja terveys- ja turvallisuusvaatimuksiamme.

Nämä tulevat lisäksi

Laadunvalvonta

Laatu on meille ensiarvoisen tärkeää ja varsinkin tässä hotellissa. Teemme erittäin läheistä yhteistyötä hotellin johdon kanssa ja valvomme, että hotellin laatu täyttää korkeat vaatimuksemme. Seuraamme myös hotellin kanssa säännöllisesti vierailtamme tulevia kommentteja ja tätä hotellia koskevia palautteita, jotka saamme laatuvastaaviltamme.

Tiedot kotimatkasta

Haluamme, että kotimatkasi sujuu yhtä mukavasti kuin koko lomasi. Noin 24–48 tuntia ennen kotimatkaa lähetämme sinulle tekstiviestillä kaiken tarpeellisen tiedon lentokenttäkuljetuksesta sekä muuta informaatiota, joka voi olla hyödyllistä tietää ennen kotimatkaa. Muistathan ilmoittaa matkavarauksesi yhteydessä puhelinnumerosi, joka sinulla on käytössä lomasi aikana.

Yhteistyö hotellin kanssa

Tässä hotellissa olemme läheisessä ja henkilökohtaisessa yhteistyössä hotellin johdon kanssa. Vierailemme hotellissa säännöllisesti varmistaaksemme, että vieraistamme pidetään niin hyvää huolta kuin suinkin mahdollista.

Perintömme

Tjäreborg on jo yli 50 vuotta järjestänyt lomamatkoja. Vuosien saatossa olemme hioneet yksityiskohtia ja kehittäneet palvelujamme, jotta pystyisimme tarjoamaan juuri sinun toiveitasi vastaavan loman. Voit olla turvallisin mielin, kun matkustat sellaisen matkanjärjestäjän kanssa, jolla on ainutlaatuinen ja pitkä kokemus, ja jolla on omat oppaat paikan päällä.

Lisää tietoa Tjäreborgista

Lue kuinka teemme työtä vastuullisen matkailun, matkakohteidemme, asiakastyytyväisyyden sekä turvallisuuden eteen.