Bristol Hotel Opatija by Luminor Hotel Collection

Hotelli Bristolissa yhdistyvät Habsurgien ajan hohto ja modernin, hyvin varustellun hotellin mukavuudet. Täällä voi nauttia kroatialaista erikoisuuksista
ja hyvästä kahvista sekä rentoutua spa- ja kauneudenhoidoissa. Hotelli tarjoaa hyvät puitteet monenlaisiin tapahtumiin, häihin, perhetapaamisiin sekä erilaisiin kokouksiin. Hotelli sijaitsee
200 metriä Croatian Museum of Tourism -museosta, 400 metriä rannalta ja 300 metriä Opatijan keskustasta.

Hotellissa on ravintola, hissi, WiFi, Business Center, kokoushuone, sauna, kuntosali ja ympäri vuorokauden avoinna oleva vastaanotto.

Huoneissa on puhelin, tv, ilmastointi, minibaari (lisämaksu), tallelokero, WiFi ja hiustenkuivaaja.

Osoite: Ulica Maršala Tita 108, 51410 Opatija, Croatia.

Ilmastointi
Hissi
Tallelokero
24h vastaanotto
Pysäköinti
Parkkipaikka (maksullinen)
Luottokortit - Amex/Visa/Mastercard
Valuutanvaihto
Ilmainen Wi-Fi
Puutarha
Pesulapalvelut
Kuivapesu
TV
Silitysvälineet
Baari
Ravintola
Aamiaishuone
Lasten leikkipaikka
Kuntosali/kuntosali
Sauna
Kylpyläpalvelut
Rannalle: 400 m
Keskustaan: 300 m
Lentokenttä: RJK 40 km, PUY 100 km

Virallinen luokitus puuttuu
  • Kuntosali
  • Spa
  • Leikkipaikka
Katso hinta
Hotellitiedot
  • Ravintola
    Kyllä
  • Baari
    Kyllä
  • WiFi
    Kyllä
  • Hissi
    Kyllä
  • Paikallinen keskusta
    300 m
  • Lähin ranta/uintimahdollisuus
    400 m

HINNAT JA VARAAMINEN

Välttämättömät evästeet tekevät verkkosivustosta käyttökelpoisen sallimalla perustoimintoja kuten sivustolla navigoinnin ja pääsyn sivuston suojattuihin osioihin. Verkkosivusto ei toimi kunnolla ilman näitä evästeitä.
Toiminnalliset evästeet mahdollistavat verkkosivuston ulkoasua tai toimintoja muuttavan tiedon tallentamisen. Näitä tietoja ovat esimerkiksi tekemäsi matkahaut. Näitä tarvitaan sivuston optimaaliseen toimintaan.
Tilastoevästeet auttavat sivuston omistajia ymmärtämään, miten käyttäjät ovat vuorovaikutuksessa sivuston kanssa, keräämällä ja raportoimalla tietoja.
Markkinointievästeitä käytetään verkkosivustolla kävijöiden seurantaan. Tarkoituksena on näyttää mainoksia, jotka ovat sopivia ja kiinnostavia yksittäisille käyttäjille, ja siten arvokkaampia julkaisijoille ja kolmansien osapuolten mainostajille.