La Scala -oopperatalo ja huippumuodin keskus Quadrilatero della moda sijaitsevat aivan lähellä tätä Milanon ytimessä sijaitsevaa hotellia, josta avautuu
ainutlaatuinen näkymä kaupungin kauneimpaan puistoon. Heti hotellia vastapäätä on ravintoloita ja julkisen liikenteen kulkuneuvoihin pääsee heti hotellin edestä. Hotellissa on eteisaula, 24h-vastaanotto
, hissi, tallelokero sekä valuutanvaihto- ja lehdenmyyntipisteet. Hotellissa on myös baari sekä ravintola ja aulassa ilmainen Wi-Fi ja internet-piste. Myös huone- ja pesulapalvelut ovat hotellivieraiden käytettävissä. Lisäksi tarjolla on paikoitusalue (maksullinen).

Rakennusvuosi: 1950
Kunnostettu viimeksi: 2016
Kerrosten lukumäärä (päärakennus): 7
Huoneiden kokonaismäärä: 124
24h-vastaanotto
Tallelokero
Pesulapalvelut
Pysäköintialue
Autotalli
Wi-Fi
Matkatavarasäilytys
Talletus saavuttaessa
: 18

Virallinen luokitus puuttuu
  • Kuntosali
    Katso hinta
    Hotellitiedot
    • Ravintola
      Kyllä
    • Baari
      Kyllä
    • WiFi
      Kyllä
    • Kuntosali
      Kyllä, sisältyy
    • Hissi
      Kyllä
    Asuminen
    • Huonepalvelu
    Ruoka ja juoma
    • Kahvila
    • Baari/baareja
    • Ravintola/ravintoloita: 1
    Kuntoilu ja aktiviteetit
    • Kuntosali
    Tietyt hotellin palvelut ja aktiviteetit ovat maksullisia. Hinnat ilmoitetaan hotelliin saavuttaessa.
    Sijainti ja liikkuminen
    • Kaupungin keskusta: 5 m
    • lentokenttä: 10 m
    • Linja-autoasema: 30 m
    • park: 5 m
    • cultural centre: 50 m
    • shopping area: 50 m
    Daniele Manin, 7, 20121 MILANO

    HINNAT JA VARAAMINEN

    Välttämättömät evästeet tekevät verkkosivustosta käyttökelpoisen sallimalla perustoimintoja kuten sivustolla navigoinnin ja pääsyn sivuston suojattuihin osioihin. Verkkosivusto ei toimi kunnolla ilman näitä evästeitä.
    Toiminnalliset evästeet mahdollistavat verkkosivuston ulkoasua tai toimintoja muuttavan tiedon tallentamisen. Näitä tietoja ovat esimerkiksi tekemäsi matkahaut. Näitä tarvitaan sivuston optimaaliseen toimintaan.
    Tilastoevästeet auttavat sivuston omistajia ymmärtämään, miten käyttäjät ovat vuorovaikutuksessa sivuston kanssa, keräämällä ja raportoimalla tietoja.
    Markkinointievästeitä käytetään verkkosivustolla kävijöiden seurantaan. Tarkoituksena on näyttää mainoksia, jotka ovat sopivia ja kiinnostavia yksittäisille käyttäjille, ja siten arvokkaampia julkaisijoille ja kolmansien osapuolten mainostajille.