Kohdetietoa

Hotellit - Sopot

Tjäreborgin matkalle Sopotiin lähtiessäsi valittavanasi on useita erilaisia hotelleja, joiden tasot vaihtelevat kolmesta viiteen sydämeen. Halutessasi yöpyä todella tasokkaassa hotellissa, silloin erinomainen vaihtoehto on Sheraton Sopot Hotel, joka sijaitsee rannalla Sopotin keskustassa.

Suodata
12 hotellia
Suodata
Hotellin luokitus
Asiakasarvosana
 
3,0
5,0
Paikallinen keskusta
< > 10 000 m
25 m
> 10 000 m
Uimaranta
< > 10 000 m
25 m
> 10 000 m
  • Aikuisille
Prime Select
  • Sisäuima-allas: On
  • Lähin ranta / uintimahdollisuus: 500 m
  • Paikallinen keskusta: 0 m
  • Uima-allas: Ei
  • Lähin ranta / uintimahdollisuus: 800 m
  • Paikallinen keskusta: 0 m
Top Selection kaikille
  • Sisäuima-allas: On
  • Lähin ranta / uintimahdollisuus: 50 m
  • Paikallinen keskusta: 0 m
  • Uima-allas: Kyllä
  • Lähin ranta/uintimahdollisuus: 10 m
  • Paikallinen keskusta: 100 m
  • Uima-allas: Kyllä
  • Lähin ranta/uintimahdollisuus: 100 m
  • Paikallinen keskusta: 2,5 km
  • Uima-allas: Kyllä
  • Lähin ranta/uintimahdollisuus: 200 m
  • Paikallinen keskusta: 200 m
  • Lähin ranta/uintimahdollisuus: 1 km
  • Paikallinen keskusta: 500 m
  • Lähin ranta/uintimahdollisuus: 150 m
  • Paikallinen keskusta: 2 km
  • Lähin ranta/uintimahdollisuus: 30 m
  • Paikallinen keskusta: 900 m
  • Uima-allas: 5 kpl
  • Lähin ranta/uintimahdollisuus: 100 m
  • Paikallinen keskusta: 1,5 km
Välttämättömät evästeet tekevät verkkosivustosta käyttökelpoisen sallimalla perustoimintoja kuten sivustolla navigoinnin ja pääsyn sivuston suojattuihin osioihin. Verkkosivusto ei toimi kunnolla ilman näitä evästeitä.
Toiminnalliset evästeet mahdollistavat verkkosivuston ulkoasua tai toimintoja muuttavan tiedon tallentamisen. Näitä tietoja ovat esimerkiksi tekemäsi matkahaut. Näitä tarvitaan sivuston optimaaliseen toimintaan.
Tilastoevästeet auttavat sivuston omistajia ymmärtämään, miten käyttäjät ovat vuorovaikutuksessa sivuston kanssa, keräämällä ja raportoimalla tietoja.
Markkinointievästeitä käytetään verkkosivustolla kävijöiden seurantaan. Tarkoituksena on näyttää mainoksia, jotka ovat sopivia ja kiinnostavia yksittäisille käyttäjille, ja siten arvokkaampia julkaisijoille ja kolmansien osapuolten mainostajille.