Lentoliput Liverpoolin ottelupaketille

Lentoliput eivät sisälly ottelupaketin hintaan vaan ne tulee varata erikseen. Voit tehdä lentovarauksen oheisesta varausvalikosta. Meno- ja paluulennot kannattaa varata yksi tai useampi päivä ennen/jälkeen ottelun.

Tärkeää tietoa!

Sesongin aikana useita otteluita siirretään toisille ottelupäiville. Suosittelemmekin, että varaat lentoliput joihin on mahdollista tehdä muutoksia ja/tai peruuttaa pienemmillä kuluilla. Useimmiten halvimmissa lentolipuissa ei ole muutosoikeutta. Jos ottelupäivä on lauantaina suosittelemme, että lentovaraus tehdään perjantaista - maanantaille. Näin säästyt mahdollisilta kuluilta jos ottelu siirretään lauantailta sunnuntaille.

Tjäreborgin kautta tehtyjä lentovarauksia koskevat omat erityisehdot

Matkaehdot

Tärkeää tietoa ottelupäivistä

Otteluohjelma on alustava. Ottelupäivä vahvistetaan n. kuukausi ennen ottelua. Lauantain ottelut saattavat siirtyä esim. sunnuntaille, joten suosittelemme varaamaan kolmen päivän paketin perjantaista-maanantaihin.

Lisätietoja matkaehdoista

Välttämättömät evästeet tekevät verkkosivustosta käyttökelpoisen sallimalla perustoimintoja, kuten sivustolla navigoinnin ja pääsyn sivuston suojattuihin osioihin. Verkkosivusto ei toimi kunnolla ilman näitä evästeitä.
Toiminnalliset evästeet mahdollistavat verkkosivuston ulkoasua tai toimintoja muuttavan tiedon tallentamisen. Näitä tietoja ovat esimerkiksi tekemäsi matkahaut. Näitä tarvitaan sivuston optimaaliseen toimintaan.
Tilastoevästeillä kerättävät ja raportoitavat tiedot auttavat meitä ymmärtämään, miten käyttäjät ovat vuorovaikutuksessa sivuston kanssa. Tällaista tietoa on mm. miten usein vierailet sivustolla ja millä sivuilla. Tietojen avulla kehitämme sivuston ulkoasua, helppokäyttöisyyttä ja tehokkuutta. Käytämme tietoja myös sisällön personointiin ja markkinatutkimukseen.
Markkinointievästeitä käytetään seuraamaan kävijöiden liikkumista verkkosivustolla, jotta me ja yhteistyökumppanimme voimme näyttää kävijälle sopivaa ja kiinnostavaa sisältöä. Keräämme tietoja, mistä olet kiinnostunut, millä sivuilla käyt, millaisia mainoksia klikkaat, millaisista tuotteista tai palveluista olet kiinnostunut ja mitä ostat (nk. profilointi). Toteutamme kohdennettua markkinointia ja tarjouksia yhdessä kumppaniyritysten kanssa ja siinä tarkoituksessa myös jaamme tietoja.