Kohdetietoa

Hotellit - Lissabon

Lissabonin alue, Portugali

Tjäreborgin valikoimassa Lissabonissa on paljon erilaisia ja eritasoisia hotelleja, joten voit asua mukavasti luksushotellissa tai vaikka huoneistossa, täysin oman valintasi mukaan.

Suodata
54 hotellia
Suodata
Luokitus
Asiakasarvosana
 
3,0
5,0
Etäisyys metroasemalle
Jopa> 10 000 m
25 m
> 10 000 m

Hotel Mundial

LissabonLissabonin alue
  • WiFi: On
  • Ravintola: 2 kpl
  • Baari: 2 kpl
4,3/5Asiakasarvosana
4,0TripAdvisor-arvio
Aamiainen 
  • WiFi: On
  • Metroasema: 100 m
  • Ravintola: On
4,4/5Asiakasarvosana
4,0TripAdvisor-arvio

Hotel Nacional

LissabonLissabonin alue
  • WiFi: On
  • Metroasema: 300 m
  • Ravintola: Ei
4,2/5Asiakasarvosana
3,5TripAdvisor-arvio
Aamiainen 

Hotel Lisboa

LissabonLissabonin alue
  • Metroasema: 200 m
  • Ravintola: On
  • Baari: On
4,7/5Asiakasarvosana
4,0TripAdvisor-arvio
  • Perheille
  • WiFi: Lisämaksusta
  • Metroasema: 500 m
  • Ravintola: Ei
4,1/5Asiakasarvosana
4,0TripAdvisor-arvio
  • WiFi: On
  • Ravintola: On
  • Baari: On
4,5/5Asiakasarvosana
Aamiainen 
  • WiFi: Lisämaksusta
  • Ravintola: Ei
  • Baari: On
4,3/5Asiakasarvosana
4,5TripAdvisor-arvio

Gat Rossio

LissabonLissabonin alue
  • WiFi: On

Hotel Florida

LissabonLissabonin alue
  • Metroasema: 100 m
  • Ravintola: Ei
  • Baari: On
4,1/5Asiakasarvosana
4,0TripAdvisor-arvio
  • WiFi: On
  • Baari: On
  • Kuntosali: Kyllä, sisältyy
Välttämättömät evästeet tekevät verkkosivustosta käyttökelpoisen sallimalla perustoimintoja kuten sivustolla navigoinnin ja pääsyn sivuston suojattuihin osioihin. Verkkosivusto ei toimi kunnolla ilman näitä evästeitä.
Toiminnalliset evästeet mahdollistavat verkkosivuston ulkoasua tai toimintoja muuttavan tiedon tallentamisen. Näitä tietoja ovat esimerkiksi tekemäsi matkahaut. Näitä tarvitaan sivuston optimaaliseen toimintaan.
Tilastoevästeet auttavat sivuston omistajia ymmärtämään, miten käyttäjät ovat vuorovaikutuksessa sivuston kanssa, keräämällä ja raportoimalla tietoja.
Markkinointievästeitä käytetään verkkosivustolla kävijöiden seurantaan. Tarkoituksena on näyttää mainoksia, jotka ovat sopivia ja kiinnostavia yksittäisille käyttäjille, ja siten arvokkaampia julkaisijoille ja kolmansien osapuolten mainostajille.