Manchester United ottelupaketit

Peruspaketti, ei sisällä lentoja

  • Kaksi tai kolme hotelliyöpymistä kolmen tai neljän tähden hotellissa sisältäen aamiaiset.
  • Otteluliput (North East, North West Quadrant Tier 2 tai Stretford End block 206 -katsomoissa)

Halutessasi varata useamman hotelliyön ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tietoa ottelupäivistä

Tärkeää tietoa ottelupäivistä

Otteluohjelma on alustava. Ottelupäivä vahvistetaan n. viikko ennen ottelua. Sunnuntain ottelut saattavat siirtyä esim. lauantaille, joten suosittelemme varaamaan kolmen päivän paketin perjantaista-maanantaihin.

Lisätietoja matkaehdoista

Otteluohjelma on alustava. Ottelupäivä vahvistetaan n. viikko ennen ottelua. Sunnuntain ottelut saattavat siirtyä esim. lauantaille, joten suosittelemme varaamaan kolmen päivän paketin perjantaista-maanantaihin. Lisätietoja [matkaehdoista](https://www.tjareborg.fi/matkaehdot)+

Manchester Unitedin ottelupaketit

- [Ottelut](/jalkapallomatkat/valioliiga-manchester-united-liput) - [Ottelupaketit](/jalkapallomatkat/valioliiga/manchester-united/ottelupaketit) - [Old Trafford -stadion](/jalkapallomatkat/valioliiga/manchester-united/old-trafford) - [Hotellimme Manchesterissa](/jalkapallomatkat/valioliiga/manchester-united/hotellit) - [Varaa lentoliput](/jalkapallomatkat/valioliiga/manchester-united/lentoliput) - [Tärkeää tietoa](/jalkapallomatkat/valioliiga/manchester-united/tarkeaa-tietoa)
Välttämättömät evästeet tekevät verkkosivustosta käyttökelpoisen sallimalla perustoimintoja kuten sivustolla navigoinnin ja pääsyn sivuston suojattuihin osioihin. Verkkosivusto ei toimi kunnolla ilman näitä evästeitä.
Toiminnalliset evästeet mahdollistavat verkkosivuston ulkoasua tai toimintoja muuttavan tiedon tallentamisen. Näitä tietoja ovat esimerkiksi tekemäsi matkahaut. Näitä tarvitaan sivuston optimaaliseen toimintaan.
Tilastoevästeet auttavat sivuston omistajia ymmärtämään, miten käyttäjät ovat vuorovaikutuksessa sivuston kanssa, keräämällä ja raportoimalla tietoja.
Markkinointievästeitä käytetään verkkosivustolla kävijöiden seurantaan. Tarkoituksena on näyttää mainoksia, jotka ovat sopivia ja kiinnostavia yksittäisille käyttäjille, ja siten arvokkaampia julkaisijoille ja kolmansien osapuolten mainostajille.