Olitko tyytymätön lomaasi?

Oletko jo palannut lomaltasi ja kokenut, että loma ei vastannut odotuksiasi? Täältä löydät tietoa miten reklamoit matkastasi.

 

Oletko edelleen matkakohteessa?

Ratkaisemme mielellämme mahdolliset ongelmat heti matkakohteessa, jotta lomasi olisi onnistunut. Jos olet vielä matkakohteessa ota yhteyttä henkilökuntaamme, jotta mahdolliset ongelmat saadaan selvitettyä heti.

Vahingoittuneet tai kadonneet matkatavarat

Vahingoittuneet tai kadonneet matkatavarat

Jos palautteesi koskee lennolla vahingoittuneita tai kadonneita matkatavaroita, ota yhteyttä lentoyhtiöön.

Gouda-matkavakuutus

Sairaus, vamma tai varkaus

Jos palautteesi koskee matkalla sairastumista, vammaa tai varkautta ota yhteyttä vakuutusyhtiöösi. Mikäli olet ostanut matkavakuutuksen meiltä, täytä vahinkoilmoitus ja toimita se Goudalle.

Vuokra-auto

Vuokra-auto

Palautteesi koskiessa AVIS-vuokra-autoa, esim. ylimääräistä veloitusta matkalta paluusi jälkeen, voit tarkistaa veloituksen kuitista, jonka saat AVIS -sivuilta. Muissa asioissa lähetä palautteesi suoraan AVIS-vuokraamolle. Muiden meiltä varattujen vuokra-autojen palauteasioissa, ole hyvä ja täytä lomake niin otamme sinuun yhteyttä.

Koskeeko palautteesi jotain muuta matkaasi liittyvää?

Mikäli palautteesi koskee jotain muuta matkaasi liittyvää, voit lähettää palautteesi suoraan meille. Huomioithan, että mahdollisen korvauksen saamisen ehtona on, että olet ollut yhteydessä palvelunumeroomme jo matkakohteessa.

Jotta voimme vastata palautteeseesi, olethan meihin yhteydessä neljän viikon sisällä matkaltapaluusi jälkeen.

Mikäli sinulla on kysymyksiä reklamaatioosi liittyen voit soittaa numeroon 09 1237688 arkisin klo 9-17.

Palautelomakkeeseen

Välttämättömät evästeet tekevät verkkosivustosta käyttökelpoisen sallimalla perustoimintoja, kuten sivustolla navigoinnin ja pääsyn sivuston suojattuihin osioihin. Verkkosivusto ei toimi kunnolla ilman näitä evästeitä.
Toiminnalliset evästeet mahdollistavat verkkosivuston ulkoasua tai toimintoja muuttavan tiedon tallentamisen. Näitä tietoja ovat esimerkiksi tekemäsi matkahaut. Näitä tarvitaan sivuston optimaaliseen toimintaan.
Tilastoevästeillä kerättävät ja raportoitavat tiedot auttavat meitä ymmärtämään, miten käyttäjät ovat vuorovaikutuksessa sivuston kanssa. Tällaista tietoa on mm. miten usein vierailet sivustolla ja millä sivuilla. Tietojen avulla kehitämme sivuston ulkoasua, helppokäyttöisyyttä ja tehokkuutta. Käytämme tietoja myös sisällön personointiin ja markkinatutkimukseen.
Markkinointievästeitä käytetään seuraamaan kävijöiden liikkumista verkkosivustolla, jotta me ja yhteistyökumppanimme voimme näyttää kävijälle sopivaa ja kiinnostavaa sisältöä. Keräämme tietoja, mistä olet kiinnostunut, millä sivuilla käyt, millaisia mainoksia klikkaat, millaisista tuotteista tai palveluista olet kiinnostunut ja mitä ostat (nk. profilointi). Toteutamme kohdennettua markkinointia ja tarjouksia yhdessä kumppaniyritysten kanssa ja siinä tarkoituksessa myös jaamme tietoja.