Oletko jo palannut lomaltasi ja kokenut, että loma ei vastannut odotuksiasi? Täältä löydät tietoa miten reklamoit matkastasi.
Ratkaisemme mielellämme mahdolliset ongelmat heti matkakohteessa, jotta lomasi olisi onnistunut. Jos olet vielä matkakohteessa ota yhteyttä henkilökuntaamme, jotta mahdolliset ongelmat saadaan selvitettyä heti.
Jos palautteesi koskee lennolla vahingoittuneita tai kadonneita matkatavaroita, ota yhteyttä lentoyhtiöön.
Jos palautteesi koskee matkalla sairastumista, vammaa tai varkautta ota yhteyttä vakuutusyhtiöösi. Mikäli olet ostanut matkavakuutuksen meiltä, täytä vahinkoilmoitus ja toimita se Goudalle.
Palautteesi koskiessa AVIS-vuokra-autoa, esim. ylimääräistä veloitusta matkalta paluusi jälkeen, voit tarkistaa veloituksen kuitista, jonka saat AVIS -sivuilta. Muissa asioissa lähetä palautteesi suoraan AVIS-vuokraamolle. Muiden meiltä varattujen vuokra-autojen palauteasioissa, ole hyvä ja täytä lomake niin otamme sinuun yhteyttä.
Mikäli palautteesi koskee jotain muuta matkaasi liittyvää, voit lähettää palautteesi suoraan meille. Huomioithan, että mahdollisen korvauksen saamisen ehtona on, että olet ollut yhteydessä palvelunumeroomme jo matkakohteessa.
Jotta voimme vastata palautteeseesi, olethan meihin yhteydessä neljän viikon sisällä matkaltapaluusi jälkeen.
Mikäli sinulla on kysymyksiä reklamaatioosi liittyen voit soittaa numeroon 09 1237688 arkisin klo 9-17.