Asiakastyytyväisyyskysely

Kerro mielipiteesi matkastasi

Usein kysyttyä asiakastyytyväisyyskyselystämme

Kannattaako asiakastyytyväisyyskysely täyttää? Lukeeko vastauksia kukaan?
Kannattaa ehdottomasti, sillä /yritystietoa/laadunvalvonta/asiakastyytyvaisyys. Vastauksillasi on suuri merkitys ja olemme erittäin kiitollisia tuhansille asiakkaillemme, jotka auttavat meitä parantamaan palveluitamme vastaamalla asiakastyytyväisyyskyselyyn.

Kuinka moni täyttää kyselyn?
Nykyään vastausprosentti on noin 45-50 %.

Mitä teette vastauksille?
Vastaukset analysoidaan ja tulokset jaetaan viikoittain kaikkiin kohteisiimme ja hotelleihimme. Matkakohteissamme kohdepäälliköt käyvät läpi lukuja oppaiden kanssa ja hotellit välittävät tiedot edelleen esimerkiksi siivoajille ja ravintoloiden henkilökunnalle jne.
Tulokset julkaistaan myös intranetissämme, jossa kaikki työntekijämme voivat tutustua viikon laatulukuihin. Tulokset löytyvät yksinkertaistetussa muodossa myös nettisivuiltamme hotelliesittelyjen kohdalta ”Asiakasarvosana ja arvostelut” -välilehdeltä.

Mitä tapahtuu esimerkiksi hotellille, joka on saanut huonot arvosanat?
Jos hotelli saa asiakkailtamme todella huonoa palautetta, lopetamme yhteistyön kyseisen hotellin kanssa, mikäli hotelli ei pysty esittää parannussuunnitelmaa, esimerkiksi tiettyjen tilojen kunnostuksesta - jos asiakkaamme ovat huomauttaneet juuri hotellin tasosta.
Samalla tavoin arvioimme matkakohteitamme. Jos kohde ei vastaa asiakkaidemme odotuksia, se yleensä poistuu valikoimastamme ja ei ole enää myynnissä seuraavalla kaudella.

Mitä hyötyä minä asiakkaana saan osallistumisestani?
Valitettavasti emme voi luvata kaikille vastanneille alennuksia, lahjoja tai muuta vastaavaa. Sen sijaan vastaaminen on yksi tapa sinulle asiakkaana vaikuttaa seuraavaan matkaasi. Arvomme 1000 euron arvoisen matkalahjakortin kolme kertaa vuodessa kaikkien heidän kesken, jotka ovat täyttäneet ja palauttaneet asiakastyytyväisyyskyselyn meille sekä kirjoittaneet perustelut minne he haluavat matkustaa, kenen kanssa ja miksi.

Jos haluat olla meihin yhteydessä, löydät yhteystietomme tästä

Käyttämällä viisi minuuttia ajastasi seuraavasta lomastasi tulee vieläkin parempi

Me Tjäreborgilla teemme parhaamme, jotta seuraavasta lomastasi tulee vieläkin parempi. Asiakastyytyväisyyskyselyyn vastaamalla sinulla on mahdollisuus kertoa mielipiteesi, jolloin me Tjäreborgilla saamme tietää mihin asioihin olit erityisen tyytyväinen ja missä meillä on vielä parantamisen varaa.

Tutkimuksesta, joka on yksi Pohjoismaiden suurimmista, tulee sitä kattavampi mitä useampi siihen vastaa. Ja sitä suurempi paine meillä Tjäreborgilla, hotelleilla ja muilla asianosaisilla on tehdä lomista entistäkin parempia. Ja tästä pääset sinäkin nauttimaan seuraavalla kerralla lähtiessäsi meidän matkalle.

Siirry tästä Asiakastyytyväisyyskyselyyn