Usein kysyttyjä kysymyksiä uutiskirjeistä

Tältä sivulta löydät vastauksia useimmiten kysyttyihin kysymyksiin koskien uutiskirjeitämme sekä hotelli- ja äkkilähtövahtejamme.


Miksi en saa uutiskirjettä / vahtia, vaikka olen tilannut sen?

Kannattaa ensin tarkistaa, että sähköpostissasi on tarpeeksi vapaata tilaa. Jos tilaa on riittävästi, mutta kirjeet eivät silti tule perille, kannattaa tarkistaa roskaposti-kansio. Joissakin tapauksissa sähköpostiohjelma voi virheellisesti luokitella uutiskirjeemme tai vahtimme roskapostiksi. Mikäli käytät Gmailin webmailia huomioi että uutiskirjeemme ja vahtimme löytyy tarjous –välilehden alta.

Mikäli vika ei ole edellä mainituissa asioissa, ota meihin yhteyttä.


Mikä on asiakasprofiili?

Kaikki uutiskirjeen tilaajamme luovat oman asiakasprofiilin. Saat ohjeet profiilin luomista varten sähköpostiisi uutiskirjeen tilaamiseksi. Asiakasprofiilissa valitset mistä aiheista, maista ja asioista olet kiinnostunut. Lisäksi voit liittyä asiakaspaneeliimme ja pitää yhteystietosi ajan tasalla. Luomalla asiakasprofiilin varmistat, että vastaanotat juuri sinua kiinnostavaa postia. Mikäli et luo asiakasprofiilia, sinulle lähetetään ainoastaan yleinen uutiskirjeemme.


Mikä on asiakaspaneeli?

Voit asiakasprofiilissasi valita haluatko liittyä asiakaspaneeliimme. Asiakaspaneeliimme kuuluvat saavat joitakin kertoja vuodessa kyselyn, johon vastaamalla he voivat kertoa mielipiteensä palveluihimme ja tuotteisiimme liittyvistä ajankohtaisista aiheista, kuten esimerkiksi uusista matkakohteistamme tai nettisivuistamme.

Kyselyihin vastanneiden kesken arvomme matkalahjakortteja. Mahdollisesta voitosta ilmoitamme henkilökohtaisesti, joten varmistathan, että asiakasprofiilissasi on oikeat yhteystiedot.


Haluan perua uutiskirjeen, miten se onnistuu?

Jokaisen uutiskirjeen lopussa on linkki, josta tilauksen voi peruuttaa. Tilauksen voi myös perua kirjautumalla sisään Omille sivuille.

Äkkilähtö- ja hotellivahti perutaan myös kirjautumalla sisään Omille sivuille.

Viime hetken vinkit ja Tervetuloa kotiin -kirjeet eivät ole uutiskirjeitä vaan matkaan liittyviä asiakirjoja, joten niitä ei voi perua.


Miksi uutiskirjeiden linkit eivät toimi joissakin sähköpostiohjelmissa?

Meistä johtumattomista syistä uutiskirjeidemme linkit eivät toimi joissakin webmail-sähköpostiohjelmissa. Näitä linkkejä ovat mm.

  • Tervetuloa kotiin -kirjeen linkki asiakastyytyväisyyskyselyyn
  • Avaa uutiskirje selaimeen -linkki

Mikäli sinulla on ongelmia uutiskirjeiden linkkien kanssa, ota meihin yhteyttä.


Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi, voit ottaa meihin yhteyttä .