Kuva Nordic Leisure Travel Groupin toimistosta

Safe Travel

Kysymyksiä ja vastauksia

Täältä löydät asiakaspalveluumme tulevat yleisimmät kysymykset!

Asiakaspalvelumme saa tällä hetkellä paljon erilaisia kysymyksiä. Täältä löydät vastaukset tällä hetkellä useimmin kysyttyihin kysymyksiin.

Uskallanko varata matkan ensi kesäksi?

Toistaiseksi on aikaista sanoa, mitkä rajoitukset ja suositukset ovat kesällä voimassa ja mihin EU-maihin on sallittua matkustaa. Mutta kun varaat Tjäreborgin matkan, voit tuntea olosi turvalliseksi. Teemme kaikkemme, jotta voit viettää hyvän loman. Olemme ottaneet käyttöön laajennetut turvallisuuskäytännöt – ennen matkaa ja matkan aikana.

Jos jotain sellaista tapahtuu, mikä vaikuttaa matkaasi, esim. uudet matkustusrajoitukset lomakohteessasi, informoimme siitä sinua niin pian kuin mahdollista.

Kuten aina, noudatamme matkapakettilakia, joka turvaa matkapaketin ostaneita. Lisäksi olemme ottaneet käyttöön joustavat lomalentoja koskevat muutos- ja peruutusehdot.

Mitä teette, jotta voin näinä aikoina matkustaessani tuntea oloni turvalliseksi?

Teemme aina kaikkemme varmistaaksemme, että voit viettää parhaan mahdollisen loman riippumatta siitä, milloin matkustat. Mutta pandemian vuoksi olemme entisestään tiukentaneet turvallisuuskäytäntöjämme lennoilla, hotelleissa ja lomakohteessa. Lue lisää nettisivuiltamme kohdasta Safe Travel.

Voinko tehdä muutoksia matkaani tai peruuttaa matkani ilmaiseksi?

Kaikkiin lomalennoille varattuihin matkoihin, joiden lähtöpäivä on viimeistään 31.10.2021, sisältyy ilmainen Muutos- ja peruutusturva. Matkoihin, joiden lähtöpäivä on 31.10. jälkeen, voit ostaa Muutos- ja peruutusturvan erikseen. Muutos- ja peruutusturvaan sisältyy kuluton varauksen muutosoikeus, joten voit muuttaa matkavaraustasi kuluitta, kunhan teet sen viimeistään 30 päivää ennen lähtöä. Kevään ja kesän matkojen osalta olemme parantaneet Safe Travel -tarjouksemme peruutusehtoja riippuen matkan varaus- ja matkustusajankohdasta. Lue lisää peruutusehdoista.

Saanko rahani takaisin, jos Tjäreborg peruuttaa matkani?

Jos varaamasi matka jostain syystä peruutetaan, noudatamme matkapakettilakia.

Tjäreborgilla on ainoana matkanjärjestäjänä 7 päivän rahanpalautustakuu. Matkapakettilain normaalin käytännön mukaan rahat tulee palauttaa 14 päivän sisällä. Rahanpalautustakuu koskee sekä lomalennoille että reittilennoille tehtyjä varauksia.

Mitä tapahtuu, jos kohdemaa muuttaa maahantulovaatimuksiaan? Kuinka saan tiedon siitä, mitä kaikkea minun tulee tehdä ennen matkaa?

Jos kohdemaa asettaa uusia vaatimuksia tai rajoituksia, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Tiedotamme asiasta yleensä myös nettisivuillamme.

Mitkä rutiinit ovat käytössä lennoilla?

Olemme ottaneet käyttöön useita välttämättömiä ja tehokkaita turvallisuuskäytäntöjä turvallisuuden ja hyvinvoinnin varmistamiseksi lennon aikana.

Jotta lentomatkasi olisi mahdollisimman turvallinen noudatamme uusia turvallisuuskäytäntöjä. Lue lisää.

Kuinka kohteessa ja hotellissa toimitaan?

Hotelleissa olemme pandemian aikana lisänneet erilaisia terveysturvallisuuteen liittyviä toimenpiteitä. Lue lisää hygienia- ja turvallisuuskäytännöistä hotelleissamme.

Lomakohdeiden käytännöistä voi lukea tästä. Kesäkauden lähestyessä päivitämme lisätietoja Välimeren maiden kohteistamme ja käytännöistä.

Mitä tapahtuu, jos sairastun tai joudun karanteeniin?

Olemme koonneet tälle sivulle lisätietoa ja hyödyllisiä ohjeita.

Välttämättömät evästeet tekevät verkkosivustosta käyttökelpoisen sallimalla perustoimintoja kuten sivustolla navigoinnin ja pääsyn sivuston suojattuihin osioihin. Verkkosivusto ei toimi kunnolla ilman näitä evästeitä.
Toiminnalliset evästeet mahdollistavat verkkosivuston ulkoasua tai toimintoja muuttavan tiedon tallentamisen. Näitä tietoja ovat esimerkiksi tekemäsi matkahaut. Näitä tarvitaan sivuston optimaaliseen toimintaan.
Tilastoevästeet auttavat sivuston omistajia ymmärtämään, miten käyttäjät ovat vuorovaikutuksessa sivuston kanssa, keräämällä ja raportoimalla tietoja.
Markkinointievästeitä käytetään verkkosivustolla kävijöiden seurantaan. Tarkoituksena on näyttää mainoksia, jotka ovat sopivia ja kiinnostavia yksittäisille käyttäjille, ja siten arvokkaampia julkaisijoille ja kolmansien osapuolten mainostajille.