Camp Nou -stadion

Osoite: C/Arístides Mallol 12, 08028 Barcelona
Paikkoja: 98 787

Camp Nou -kartta

Metro
Stadionin lähin metroasema on Maria Christina. Metrolinja L3 ( vihreä linja). Lähde metroasemalta vasemmalle kohti Avenida Diagonalia. Jatka matkaa kunnes olet ohittanut La Caixa rakennuksen (iso musta pilvenpiirtäjä) ja saavut Princess Sofia Gran hotellin kohdalle (korkea rakennus). Hotellin jälkeen käänny ensimmäisestä risteyksestä vasemmalle ja näet Camp Nou stadionin edessäsi.

Tietoa ottelupäivistä

Tärkeää tietoa ottelupäivistä

Otteluohjelma on alustava. Ottelupäivä vahvistetaan n. kuukausi ennen ottelua. Sunnuntain ottelut saattavat siirtyä esim. lauantaille, joten suosittelemme varaamaan kolmen päivän paketin perjantaista-maanantaihin.

Lisätietoja matkaehdoista

Otteluohjelma on alustava. Ottelupäivä vahvistetaan n. kuukausi ennen ottelua. Sunnuntain ottelut saattavat siirtyä esim. lauantaille, joten suosittelemme varaamaan kolmen päivän paketin perjantaista-maanantaihin. Lisätietoja [matkaehdoista](/matkaehdot/erityisehdot-jalkapallopaketit#top)

FC Barcelona -ottelupaketit

- [FC Barcelona -etusivu](/jalkapallomatkat/la-liga-fc-barcelona-liput) - [Camp Nou -stadion](/404) - [Istumapaikat ja otteluliput](/jalkapallomatkat/barca-ottelupaketit) - [Hotellimme Barcelonassa](/jalkapallomatkat/barca-hotellit) - [Varaa lentoliput](/jalkapallomatkat/barca/lentoliput) - [Matkaehdot](/matkaehdot)
Välttämättömät evästeet tekevät verkkosivustosta käyttökelpoisen sallimalla perustoimintoja kuten sivustolla navigoinnin ja pääsyn sivuston suojattuihin osioihin. Verkkosivusto ei toimi kunnolla ilman näitä evästeitä.
Toiminnalliset evästeet mahdollistavat verkkosivuston ulkoasua tai toimintoja muuttavan tiedon tallentamisen. Näitä tietoja ovat esimerkiksi tekemäsi matkahaut. Näitä tarvitaan sivuston optimaaliseen toimintaan.
Tilastoevästeet auttavat sivuston omistajia ymmärtämään, miten käyttäjät ovat vuorovaikutuksessa sivuston kanssa, keräämällä ja raportoimalla tietoja.
Markkinointievästeitä käytetään verkkosivustolla kävijöiden seurantaan. Tarkoituksena on näyttää mainoksia, jotka ovat sopivia ja kiinnostavia yksittäisille käyttäjille, ja siten arvokkaampia julkaisijoille ja kolmansien osapuolten mainostajille.