Matkat 1.7. alkaen

(4.6.2020 klo 16.03)

Voinko peruuttaa matkani, jos olen huolissani enkä haluaisi matkustaa?
14.3.–30.6.2020 kaikki matkat on peruttu.

Myöhempien lähtöjen osalta normaalit muutos- ja peruutusehdot ovat tällä hetkellä voimassa lukuun ottamatta kohteita, joihin on pidemmälle ulottuvia matkustusrajoituksia.

Jos sinulla on Tjäreborgin Muutos- ja peruutusturva, voit sairastumistapauksessa peruuttaa matkasi (hyväksyttävä lääkärintodistus vaaditaan). Jos varauksellasi ei ole Tjäreborgin Muutos- ja peruutusturvaa, Tjäreborg ei näissä tapauksissa hyvitä peruutuskuluja.

Matkavarausten mahdolliset muutokset
Mediassa kirjoitetaan paljon matkailualan yritysten, ja etenkin lentoyhtiöiden tilanteesta. Jos varaukseesi tulee muutoksia, olemme sinuun yhteydessä.

Mitä tapahtuu, jos en maksa matkavaraustani?
Jos et suorita matkasi varausmaksua eräpäivän mukaisesti, varauksesi peruuntuu automaattisesti.

Jos olet maksanut matkasi osittain tai kokonaan ja haluat peruuttaa sen, pyydämme ottamaan yhteyttä meihin. Ilmoita samalla tilinumero, jos olet oikeutettu palautukseen. Jos olet maksanut kortilla, palautus hyvitetään samalle kortille.

Peruutuskulujen määrä ei koskaan ole suurempi, kuin olet meille peruutushetkeen mennessä maksanut. On kuitenkin tärkeää, että matkavaraus peruutetaan, joten ilmoitathan aina, jos päätät olla matkustamatta.

Peruutuskulut perustuvat matkapakettiehtoihin (kohta 4).