Varatut matkat

Hallitus seuraa tilannetta ja tarvittaessa matkustusrajoitukset voivat muuttua hyvin nopeasti. Jos rajoituksiin tulee muutoksia jotka vaikuttavat matkaasi, olemme sinuun yhteydessä.

Huomioithan, että kohdemaan viranomaisilla voi olla yhä edelleen säädöksiä tai rajoituksia koskien matkailua.

Jos sinulla on Tjäreborgin Muutos- ja peruutusturva, voit sairastumistapauksessa peruuttaa matkasi (hyväksyttävä lääkärintodistus vaaditaan). Jos varauksellasi ei ole Tjäreborgin Muutos- ja peruutusturvaa, Tjäreborg ei näissä tapauksissa hyvitä peruutuskuluja.

Matkavarausten mahdolliset muutokset
Mediassa kirjoitetaan paljon matkailualan yritysten, ja etenkin lentoyhtiöiden tilanteesta. Jos varaukseesi tulee muutoksia, olemme sinuun yhteydessä.

Mitä tapahtuu, jos en maksa matkavaraustani?
Jos et suorita matkasi varausmaksua eräpäivän mukaisesti, varauksesi peruuntuu automaattisesti.

Jos olet maksanut matkasi osittain tai kokonaan ja haluat peruuttaa sen, pyydämme ottamaan yhteyttä meihin. Ilmoita samalla tilinumero, jos olet oikeutettu palautukseen. Jos olet maksanut kortilla, palautus hyvitetään samalle kortille.

Peruutuskulujen määrä ei koskaan ole suurempi, kuin olet meille peruutushetkeen mennessä maksanut. On kuitenkin tärkeää, että matkavaraus peruutetaan, joten ilmoitathan aina, jos päätät olla matkustamatta.

Peruutuskulut perustuvat matkapakettiehtoihin (kohta 4).

Välttämättömät evästeet tekevät verkkosivustosta käyttökelpoisen sallimalla perustoimintoja kuten sivustolla navigoinnin ja pääsyn sivuston suojattuihin osioihin. Verkkosivusto ei toimi kunnolla ilman näitä evästeitä.
Toiminnalliset evästeet mahdollistavat verkkosivuston ulkoasua tai toimintoja muuttavan tiedon tallentamisen. Näitä tietoja ovat esimerkiksi tekemäsi matkahaut. Näitä tarvitaan sivuston optimaaliseen toimintaan.
Tilastoevästeet auttavat sivuston omistajia ymmärtämään, miten käyttäjät ovat vuorovaikutuksessa sivuston kanssa, keräämällä ja raportoimalla tietoja.
Markkinointievästeitä käytetään verkkosivustolla kävijöiden seurantaan. Tarkoituksena on näyttää mainoksia, jotka ovat sopivia ja kiinnostavia yksittäisille käyttäjille, ja siten arvokkaampia julkaisijoille ja kolmansien osapuolten mainostajille.