Jos lomasi ei sujunut suunnitellusti

(27.3.2020 klo 15.31)

Tiedämme, että monille viime viikkoina matkustaneille asiakkaillemme lomamatka ei ollut sellainen elämys kuin oli toivottu. Monissa kohteissa esimerkiksi liikkumisrajoitukset ovat aiheuttaneet muutoksia lomasuunnitelmiin, ja monien lomamatka keskeytyi ennenaikaisesti. Toivomme, että poikkeusjärjestelyistä huolimatta koit olosi turvalliseksi Tjäreborgin matkassa.

Saanko hyvitystä, jos lomamatkani oli suunniteltua lyhyempi?
Hyvitämme toteutumatta jääneen osuuden lomastasi, jos kotiinpaluu aikaistui Tjäreborgin päätöksellä. Täytä lomake tästä. Jos päätit itse keskeyttää lomamatkasi ja palata lomakohteesta omatoimisesti suunniteltua aikaisemmin, menetettyjä lomapäiviä ei hyvitetä.

Olenko oikeutettu hyvitykseen, jos liikkumisrajoitukset estivät liikkumisen hotellin/huoneen ulkopuolella?
Pyydämme niitä asiakkaita, joihin Espanjan poikkeustila ja liikkumisrajoitukset vaikuttivat, tekemään meille reklamaation loman jälkeen. Sama koskee muissakin lomakohteissa eri puolilla maailmaa ilmenneitä rajoituksia. Huomautukset käsitellään tapauskohtaisesti matkapakettilakia noudattaen.

Muutosten ja rahan palautusten käsittely
Monet asiakkaistamme odottelevat tällä hetkellä rahan palautuksia ja siirtoja uusille varauksille. Kaikki palautukset tullaan suorittamaan asianmukaisesti. Viivästyksien syynä on palautusten poikkeuksellisen suuri määrä, joka johtuu peruutetuista, lyhentyneistä ja siirtyneistä matkoista. Käsittelyssä voi kestää jopa viikkoja.

Kaikki maksut palautetaan matkaehtojen mukaisesti. Asiakkaana sinua suojaa, kuten aina, matkapakettilaki ja matkapakettiehdot. Teemme parhaamme hoitaaksemme palautukset mahdollisimman pian ja toivomme sinulta kärsivällisyyttä.